Att komma ihåg :P

Att komma ihåg att man ska blogga när man har blogg verkar för mig vara helt omöjligt :P
Jag ska försöka att blogga nu tills året är slut varje dag. Hoppas att jag klarar det :S
Jag kan börja med min dag idag :D hehe klockan är 23.00 och jag bloggar :P (sjuk tid jag borde sova)

Idag i skolan har det bara varit betygssnack så det var inte så jobbigt :).
Efter skolan så åkte jag, Natalie och Mina med Elin hem. Vi skulle fortsätta på våran film men det gick inte så bra för när vi kom hem till Elin hittade vi inte kameran :P. Istället blev det mellis och prat. Mina var tvungen att åka in till söder för att handla några julklappar som hon hade lagt undan så jag följde med henne. När julklapparna var handlade så gick vi till Hemköp och jag köpte en fil för jag skulle baka bröd när jag kom hem.

När jag kom hem så satte jag igång ugnen direkt och började baka. När jag bakat klart så kom mamma hem och jag började slå in en massa julklappar (jag älskar att slå in paket). Jag tittade på dokumentären Pregnant Man och den var helt sjuk :S. Nu måste jag sova för imorgon ska jag städa i skolan:P och på kvällen ska jag på teater :D.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0